Post by sahhicontadeck on Feb 4, 2022 17:58:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ubegrenset alle ▞▞▞
▞▞▞ AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter 2022 version ▞▞▞
Flott spill, men veldig vanskelig å oppnå alle stjerner på alle nivåer uten å bruke noen $$
Veldig fint spill avhengighetsskapende, kan du legge til flere nivåer og også...sette Tail Gunner-modus der jeg kan skyte fly som følger meg, legge til torpedobombefly som American Hellcat...til slutt, lage et nytt spill (Warship)-spill
Hyggelig og realistisk vanskelig, du kan slå dette spillet, det er realistisk vanskelig, jeg liker ikke lignende spill som #skyforce2 som blir veldig vanskelig for deg, med alle oppgraderinger jeg ga opp på de siste nivåene, men dette spillet er annerledes, totalt spillbare og morsomme
odio este juego es orrible en pc que horrible jamas obtendra la popularidad que en cel que mal juego para pc
Bombesystemet er irriterende.
Jeg gir 5 stjerner på grunn av den første versjonen du fjernet. Det var den beste og vanedannende airstrike-hd-en jeg likte best. Hvis det er mulig, kan dere ta det tilbake. Hadde det vært den første som fortsatt er i butikkene, kan jeg gi deg til og med 10 stjerner, ikke bare 5!
Fantastisk spill
Alt gikk bra helt til jeg ønsket å se forskjellige oppsett. Nå sitter den fast på portrett, og vil ikke endres til noe annet
Bra spill!
Ganske bra... trenger noe 🤔.
Perfekt som det kan bli. Bare det å måtte tappe for bomber er den eneste peave. Bortsett fra det, et perfekt spill. 4 og et halvt.
Hyggelig skytespill mye farger klart et godt spill
Det beste spillet i verden.
Fryktelig. Jeg kan ikke gå videre til noe nivå fordi jeg ikke kommer inn i noen menyer eller noe annet. Veldig forferdelig!
Sakte....jeg mener det tregeste flyet i verden....musikk passer ikke....Sky force er fortsatt det beste i sjangeren.
Space Justice: Galaxy Wars APK 14.0.7197 nedlasting for Android ...
Flyet har høy rate. Det er vanskelig å passere nivået
Jeg kan ikke laste ned spillet, si meg hva jeg skal gjøre
Jeg elsker dette spillet fordi det er veldig spennende, men jeg vil spille med gammel versjon. Gjenopprett dette spillet til den gamle versjonen. Jeg ga dette spillet 5 stjerner. Takk for at du laget dette spillet.
AirAttack 2 1.0.5 MOD + data (Annonsefri) - APK Home
Ikke verst bare vanskelig å skyte og bombe
Last Ned AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter - Siste Versjon 1.5.1 For Android Av Colya - Neste generasjons WW2 shmup med ødeleggbare 3D-miljø og orkestrale
...meh
Jeg har bestått 5 oppdrag med alle de 3 stjernene selv da neste etappe og arrangementer ikke er åpne for å spille
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Arcade sqmk
Virkelig et fantastisk spill. Full av utfordringer og jeg kan ikke tro at det for første gang er et spill som ikke er lønnsomt å spille. Utviklere en stående applaus. Gleder meg til flere episoder enn x
Det er veldig kult å fly de forskjellige flyene, og de spesielle våpnene er interessante.
Fantastisk strategispill
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Pelihalli kjz
Evan etter å ha forsikret seg om at spillgrafikken er satt til det laveste, krasjer spillet for mye, spesielt under lasting av oppdrag 3. Klarer ikke å komme forbi dette punktet. Skal avinstallere spillet.
Dette er nettforbindelsesspill?
Spillet er veldig fint, men jeg setter 1 stjerne fordi det ikke er nok kart og fly opp klasse.
fornøyd
Jeg liker virkelig å spille og grafikken er flott. Jeg antar at de forventer at folk bruker ekte penger på spillet(e). Jeg vil IKKE BRUGE for å komme videre. Ikke rettferdig eller ville gitt 5 stjerner
Konseptet er kjempefint bortsett fra én ting... hvorfor bomber vi kirker? Jeg tror utviklerne må oppdatere appen og fjerne all kirke- eller religionsrelatert grafikk fra spillet, da det kan være en sensitiv opplevelse for noen mennesker.
Dette spillet er veldig vanskelig, jeg hater dette spillet 👿👿👿😒😒😒
Flott atmosfære, og det visuelle er fantastisk!😳.
Vanskelig å plyere
Så så
Wow, veldig spennende spill!
Original Soundtrack composed by Scott Tobin includes! TRACK LIST 1 Main Theme 3:41 2 Departure 0:53 3 Leap of Faith 2:01 4 Noon 2:57 5
all my addons i guess - Workshop - Steam Community
Roller Ball 6 : Bounce Ball 6 እንቅስቃሴ ያለባቸው vpmw
Jeg ber utviklerne om å ta med flere oppdrag. Det er et av de beste spillene som finnes på Google Play Store i alle aspekter. ☆ Fantastisk grafikk ☆ Fantastisk lydeffekt ☆ Fantastisk helhetsopplevelse
Sliter..
tapte gjenstander som jeg kjøper og nivåer.
Flott grafikk, men sakte for sakte