Post by sahhicontadeck on Feb 4, 2022 18:22:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ bhop pro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ bhop pro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder fler nycklar ▞▞▞
▞▞▞ bhop pro 2022 version ▞▞▞
Okej alla problem som alla pratade om är fixade så det här spelet är fantastiskt ladda ner det ha kul
Efter ett tag kommer det att haka på ⚠
**DET HÄR ÄR ETT KLAGOMÅL** DET FORTSÄTTER MIG ÅTERSPÄNDA TILL STARTEN UTAN ANLEDNING, JAG VAR SÅ NÄRA ATT VARA DEN NYA KUNGEN MEN DET GJORDE MIG ÅTERUPP, men det är bra OM DET HAR SLUTA ATT HÄNDA!!!!
Bra spel och allt men, många fel som får mig att hoppa in i tomrummet eller får mig att tappa farten, och alldeles för många annonser.
Världens sämsta spel någonsin ladda inte ner dess superdåliga ta bort spelet😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Mycket laggy, nästan ospelbar
Det besta
Det är ett av få mobilspel som inte blir tråkiga efter en timme men annonserna är överdrivna
Roligt spel för många annonser
bhop pro Simulator xmnr
Det här är ett roligt spel men det är svårt 😂 men det är så svårt att få kniv och handske för det finns verkligen en chans på 10 :c
BRUH SÅ MÅNGA ANNONSER
Tja, mitt första intryck var att mekaniken är ren med varje vridning som känns bra och allt verkar normalt men jag har ett problem som påverkar mig personligen. Det är det faktum att jag kan ansluta min handkontroll (ps4) till telefonen men jag kan inte göra något i spelet förutom att hoppa. Jag har också sett recensionerna och de är definitivt bra men de handlar alla om hur inställningarna är enkla och imo inställningarna är alldeles fördummade. Det här är allt rummet jag måste skriva. Ha en bra natt.
Det är ett fantastiskt spel, men det finns ett problem när jag spelar efter 6 sekunder så kommer jag till huvudmenyn, vilket gör spelet ospelbart så kan du fixa det? (Btw jag har mailat dem inget svar ett par dagar nu)
Dålig, laggy och irriterande, ger dig också en annons varje gång du dör, fattar inte
Väldigt avkopplande ibland men jag rekommenderar verkligen att ni gör det mindre flytande för det verkar bara onaturligt att kunna hoppa över kartan i 2 steg så ni ska balansera hastigheten och hur högt ni hoppar ni borde också lägga till ljud. bör också lägga till som anpassad kniv animation antingen ett system där du köper det eller anpassa det på något sätt det fortfarande skulle vara coolt också med detta bör du också lägga till ett system där du kan göra din animation offentlig och även lägga till en röstchatt
Det är jätte bra spel
GÖR DET MINDRE ANNONSER FÖR ATT JAG SPELAR DET FINNS SÅ MYCKET ANNONSER
Det här spelet är så dåligt DET FINNS ALLTID ANNONSER NÄR JAG GÅR TILL REVISIONEN ALLT JAG SÅG VAR DÅLIGA ANNONSER
👌👌🏻👌🏼👌🏽👌🏾👌🏿
Spelet är fantastiskt men det finns den här buggen där varje gång jag går in i ett spel en grå linje över min skärm och jag skickas till lobbyn om en utvecklare eller någon som arbetar med spelet ser detta, vänligen svara.
Crazy Kick! Arcade ptu
Jag vet att du inte läser recensioner men ändå om jag spelar på någon karta kommer det alltid att vara solo även efter att jag har installerat om en del från den briljanta
Bra spel vissa annonser men det är bra oavsett vad. 10 av 10
bhop pro Symulacyjne nlaa
Bra spel älskar att spela det.
BRO detta spel tho träffar du kan spela med vänner Jag spelade med min syster och fick 2 vinster
När jag går med i en karta får jag dropframes varannan sekund i 10 minuter och jag kan inte spela, och min telefon är inte dålig eftersom andra spel fungerar perfekt
bhop pro Simulation aro
Det här spelet har annonser mer än spelet och varje omgång är arg för att jag vill vinna en grym som kommer och gör min ilska som fan så jag tog bort det här. Jag är inte intresserad av ett annonsspel
Kontrollerna är galna.
Väldigt roligt, ökar färdighetsnivån
Tänk om du gör proffskillen snabbare för att inte vara fokuserad, åh, och vad om du gör hoppet mer högre för att inte kontrollera bra, tänk om du lägger till kunai till bara tittade och inte används, tänk om du gör fällorna och parkour svårare att vara det dummaste spelet, och jag har en fråga: för vad knivarna?
Spelet är svårt och hemskt
Det är skräp, när jag dör finns det inga kontrollpunkter så du startar i princip om hela din upplevelse
Bra är ganska coolt och jag kan göra tricks och jag är ett proffs och jag är lite för att alltid vara kung den här appen är så så fantastisk, jag ska betygsätta denna för 5 stjärnor🤩
Det är dkit roligt
Bhop & Strafing! ... Tap Tap Speedrun · Simulator Av: Noob vs Pro team; * Gratis för 9 månader sedan; Version: 20.21.04.02; Listor: 0 + 0 Poäng: 2 + 257
LOL
Jag älskar det här spelet, jag har spelat ett tag eftersom jag älskar att spela medan jag inte är upptagen. Men som en spelare som gillar det här spelet finns det ett par aspekter som behöver förbättras. Min yngre bror som är tillräckligt gammal för att spela har naturligtvis en billigare telefon och den har generellt lägre kvalitet. När han spelar är det vanligtvis 10 - 15 fps och han har lite svårt. Det finns lite mer men överlag är det här spelet perfekt för snabba skoj!
Det här spelet är så bra för om du är uttråkad så är det bara att spela det här spelet
bhop pro Simulacijske igre mney
Behöver förbättras mer
Spelet är väldigt roligt. Annonserna är milda vilket är vart fjärde till vart femte försök, men det finns något fel som händer och vid slumpmässiga tillfällen skulle det sparka ut mig från servern utan anledning. Om det felet åtgärdades skulle det vara ett enkelt 5-stjärnigt betyg från mig
För beroendeframkallande som den tidiga flappiga fågeln men inte så frustrerande. Vissa glitch inträffar ibland men det stör inte min spelupplevelse mycket. Det som är irriterande är annonserna som dök upp som att det inte finns någon morgondag. Skulle vara bra om kostnaden för att ta bort annonser bara är 2$
det här spelet blev bara värre.. ppfffftttt😠
bhop pro Simulaatio rxj
Spelet är väldigt olyckligt och när jag går in i det kommer jag in på en surfkarta och försöker spela alla objekt och allt utrymme inklusive spelarna är svarta och kan inte spela.
bhop pro Simulator ighf
Går supersmidigt vilket är bra👍 Jag skulle alltid surfa på csgo och den här har det som jag älskar, superkul